آرشیو برای: "آبان 1397"

ورزش درمانی

نوشته شده توسطعابدي 19ام آبان, 1397
اگر همیشه صبحها سخت از خواب برمی خیزید و عصبانی و اوقات تلخ هستید بد استراحت کرده اید،نحوه خوابیدن شما باعث شده که چنین احساسی داشته باشید وضعیت طبیعی بدن در حالت خواب اگر همیشه صبحها سخت از خواب برمی خیزید و عصبانی و اوقات تلخ هستید بد استراحت کرده… بیشتر »

ورزش درمانی

نوشته شده توسطعابدي 19ام آبان, 1397
با ۱۰ حرکت می توانید زانوی های خود را تقویت کرده و مانع ابتلا به آرتروز شوید. ۱- محکم کردن زانو: بنشینید و پاها را مقابل خود دراز کنید. زانوی خود را هرچه محکم‌تر راست کنید، آن را به زمین فشار دهید و همزمان پا را از مچ به سمت خود بکشید. زانو را تا پنج… بیشتر »

ورزش درمانی

نوشته شده توسطعابدي 18ام آبان, 1397
ممکن است در مسیر دویدن یا در حین مسابقه باشید که ناگهان درد پهلو به سراغ‌تان می آید، این درد که طیفی از گرفتگی‌های خفیف تا دردهای شدید را در بر می‌گیرد ممکن است در پهلوی راست یا چپ شما احساس شود. اگر شما هم دچار درد پهلو شده‌اید باید بدانید که تنها… بیشتر »

ورزش درمانی

نوشته شده توسطعابدي 18ام آبان, 1397
ماست: ماست معده را دیر تر تخلیه می کند و باعث می شود فرد دیرتر احساس گرسنگی کند. برای هضم پروتئین هایی مثل ماست، نسبت به کربوهیدرات ها انرژی بیشتری مصرف می شود. بنابراین از ماست های کم چرب بیشتر استفاده کنید. دارچین: برخی مطالعات نشان می دهد دارچین باعث… بیشتر »

ورزش درمانی

نوشته شده توسطعابدي 17ام آبان, 1397
نویسنده sporttx شما به عنوان یک ورزشکار، علاقه دارید به میزانی کالری غذایی دریافت کنید که وزن بدنتان در حد دلخواه بماند. شما باید برنامه غذایی کامل ورزشی خود را طوری طراحی کنید که کالری دریافتی‌تان برابر کالری مصرفی‌تان باشد. بدن شما هرگز بیکار نیست.… بیشتر »

ورزش درمانی

نوشته شده توسطعابدي 17ام آبان, 1397
نویسنده sporttx شما بدون غذا چند هفته،بدون آب چند روز و بدون اکسیژن چند دقیقه میتوانید زنده بمانید،به عبارت دیگر بجز اکسیژن آب مهمترین عنصریست که در بدنمان داریم. بدن شما از۷۰-۵۵ درصد آب تشکیل شده و تقریباً ۹۰-۸۰ درصد خون را آب تشکیل می دهد.آب تقریباً… بیشتر »

گفتم که عمر ماه صفر رو به آخراست دیدم شروع محشرکبرای دیگراست گردون شده سیاه وفضا پر زدود وآه تاریک تر زعرصه تاریک محشر است رحلت پیامبر اکرم(ص)وشهادت امام حسن(ع)وامام رضا(ع)تسلیت با د

نوشته شده توسطعابدي 16ام آبان, 1397
گفتم که عمر ماه صفر رو به آخراست دیدم شروع محشرکبرای دیگراست گردون شده سیاه وفضا پر زدود وآه تاریک تر زعرصه تاریک محشر است رحلت پیامبر اکرم(ص)وشهادت امام حسن(ع)وامام رضا(ع)تسلیت با د بیشتر »

حکایت خیلی هاست مثل خودم سخته ولی دوسش دارم

نوشته شده توسطعابدي 16ام آبان, 1397
حکایت خیلی هاست مثل خودم سخته ولی دوسش دارم بیشتر »